عصبانیت=> ۱۰۳ نظر

نوشته:

موضوع=»

 

و علیک . حال شما؟ . عرض کنم خدمت شما که این هفته به بعد متاسفانه یک مشکلی برای پری خانوم به وجود اومده که ایشون منو توی نوشتن بلاگ همراهی نمی کنن و خب دیگه بهتره راجب به این موضوع حرف نزنیم چون من و البته همه دلمون براش تنگ میشه اما خب خودتون که میدونین دیگه با سن بالا باید ساخت...

نمیدونم امروز چی بنویسم؟ چون نوشتنم نمیاد ...

امروز روز زیاد جالبی نبود. کلاً دو روزه زیاد حال نمیده . نمیدونم ولی خب آدم باید بعضی وقتا خودش رو به بیخیالی بزنه تا بتونه خیلی موضوع ها رو فراموش کنه. دوست ندارم اینجوری حرف بزنم اما آدمی نیستم که بتونم کار اشتباه خودم رو فراموش کنم. میدونید بابام یه مشکل خیلی بزرگ داره اینکه اگه از دست یکی عصبانی بشه تا 24 ساعت غیرقابل کنترل میشه . فکر میکنم من اینجوری نیستم اما خب همه آدما عیب دارن و کسی و کسی و کسی از این قاعده مستثنا(مثتثنا؟) نیست. اما بعضی وقتا ممکنه برای شما هم پیش اومده باشه که عصبانی بشین و کنترل خودتون رو از دست بدین . میدونید یه چیزایی در این رابطه شنیدم که خودم هم عمل کردم و نسبتاً جواب داده..

1- وقتی عصبانی میشی هیچکاری انجام نده چشماتو ببند و سعی کن زود با یه لبخند فراموش کنی

2- سعی کن تا اونجایی که میتونی عصبانی نشی

3- عصبانیت چیزی نیست که بتونی کنترلش کنی اما شاید بتونی ازش پیشگیری کنی!!!

خب نمیدونم بعد از امروز چند بار دیگه عصبانی میشیم؟ اما امیدوارم بتونیم از این اشتباه خودمون پیشگیری بکنیم.

این هفته قالب ستاره عزیزم رو درست کردم که خیلی خوشحال میشم ببینید

 یادتون نره بهش سر بزنید...

خب دوست دارم در پایان به این سوالها جواب بدین

البته این 3 تا سوال اول رو پری هفته قبل طرح کرده بود:

1- بهترین کتابهایی که تا حالا خوندی چیه ؟

2- الان بهترین سنی که دوست داری داشته باشی چند سالگیه و چرا ؟

3- یه خرابکاری بزرگی که تو دوران مدرسه به بار اوردی بگو؟

 

جواب های پری :

 

آنی رویای سبز ...مجموعه هری پاتر ... کمدی الهی و......

همین سن الانم خوبه و دارم حال می کنم  !

من که 24 ساعته کارم خرابکاری بوده !!! ترکوندن سیستم های مدرسه هفته ای 6 روز نمونه اش !

تا 5 شنبه ای دیگه خدانگهدار

گل اگه باشی سنبلی

پرنده باشی بلبلی

به چشم من که که عاشقم

هر جوری باشی خوشگلی